Vecka 25

Ja, jag vet det blev ännu ett sånt här inlägg i slutet av graviditetsveckan istället för i början. Tänkte göra det dagen efter, alltså i onsdags men så blev det inte. Har ingen aning om vart denna vecka tagit vägen och det är endast under helgen som jag tycker att jag gjort saker.
 
Hur som helst så är jag nu i vecka 25 och snart vecka 26. Tiden rusar iväg och imorgon ska jag till barnmorskan och förhoppningsvis har jag ett bättre järnvärde nu än sist, men känner mig piggare trots att jag inte tagit järntabletter varje dag.
Bebisen har även fått för sig att det är kul att sparka på revbenen, eller jag kan väl egentligen bara anta att det är det han gör men känner dunsar där ibland nu när jag sitter upp och än så länge är det mer ett obehag än en smärta.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0