Vecka 35

Idag är jag i vecka 35 (34+4 för att vara exakt) och nu är det inte länge kvar, endast 37 dagar till BF! Men kan som sagt bli tidigare eller senare beroende på hur mycket han trivs därinne. Jag hoppas på en vecka eller två tidigare, inte för att det är för jobbigt (har sluppit svullna fötter, ben och även foglossningar) utan för att jag av någon dum anledning fått för mig att jag vill föda i augusti och inte september :p
 
Är ganska säker på att han fortfarande ligger med huvudet uppåt och att det börjar vara rätt så trångt nu. Alla rörelser känns lite mer och varar lite längre än tidigare och ibland får man ett hårt tryck under revbenen samtidigt som man blir sparkad på urinblåsan.
Har även börjat sova bättre på nätterna, men tar lite tid att vända mig och beroende på vad jag gjort under dagen så är det vissa gånger jobbigare än andra. Kändes tillexempel en del efter allt promenerande efter marknaden.
Men får sällan sådär ont i benen och får jag det så är det oftast bara ena foten som jävlas men då inte lika länge som tidigare då jag kunde var uppe precis hela natten och ha myrkryp, ryckningar och smärta (tror än att det är järntabletterna som gör att det blivit bättre!).
Det enda som egentligen är jobbigt är att jag blev tvärstor och går in i allt med magen. Är inte van att ha en kanonkula framför mig då jag ska göra saker och skulle inte förvåna mig att jag bara hinner vänja mig så är han här och magen börjar minska igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0