Svar på proverna

Fick svar på mina blodprover idag och har nästan inte kunnat sova för att jag var rädd att missa samtalet, inte för att jag hade gjort det så lättväckt som jag är just nu.
I alla fall så låg provet jag lämnade igår på 5 och gränsen där gick vid 25 men det andra provet som jag lämnade i tisdags låg på 8 och där gick gränsen vid 10. Om det var under gränsen för att jag inte hade hepatos eller för att jag testat i ett tidigt skede kunde hon inte svara på så måste dit nu på tisdag igen och lämna ett nytt prov.
Men hon skulle även skicka ett mejl angående provsvaren till Gyn och höra vad de trodde.
 
Klådan är då fortfarande kvar även om det känns bättre i händerna, de pulserar mest bara och känns varma och svullna, lite som när man varit ute på vitnern och blivit kall och kommit in och de kliar för att sedan bli varma.
Men fötterna har samma klåda som känns som att den sitter inuti kroppen och inte direkt på huden, bättre än så kan jag inte beskriva det. 
Sedan har jag märkt att jag oftast kliar ena fotsulan med överdelen på andra foten vilket igår resulterade i att jag fick något blåsliknande på översidan av foten. Och när jag sedan skulle tvätta där med våtservett då det gjorde så ont så fick jag såklart senadrag i samma fot...han bli helt svettig innan det släppte.
Innan jag blev gravid har jag bara haft senadrag en gång och då i fingret men nu de senaste veckorna har jag haft det några gånger i tår och fötter och jag kan inte påstå att jag gillar det.
Klådan på resten av kroppen är även den detsamma förutom att det även idag har kliat i ansiktet också och hoppas att jag slipper det på lördag då vi ska på bröllop. Trevligt att klia bort allt smink och bli randig ;p 
 
Så nu är det bara att vänta tills på tisdag för att lämna ett nytt fasteprov, om nu inte Gyn tycker något annat men har inte hört något än så länge.
Sedan kommer jag att få svaren nästa torsdag och jag hoppas att klådan inte blivit värre innan dess.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0