Vecka 22: Nytt

När jag såg att rubriken för veckan var ordet "nytt" så tänkte jag genast på vad jag köpt på senaste eller om jag skulle köpa något som jag sedan kunde visa upp som något nytt. Men istället struntar jag i det materiella och berättar något annat som är nytt för mig...

För inatt drömde jag nämligen på engelska!
Alla pratade på engelska och så gjorde även jag. Om det kommer att vara något återkommande eller bara hände av en slump inatt eftersom jag kollade på så mycket Youtube-klipp innan jag somnade återstår väl att se inatt.
Jag har visserligen drömt på engelska tidigare men då har det varit någon/några enstaka meningar men nu var hela natten fylld av engelskspråkiga människor. Lite roligt var det i alla fall och får se om det händer igen. Hoppas på det ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0