Vecka 21: Jag

Denna vecka ska det handla om mig och eftersom detta i grund och botten är en fotoutmaning så betyder det även bilder på mig. 
Jag har aldrig varit ett fan av bilder på mig själv, har alltid fått höra nedlåtande kommentarer om mitt uteseende och det folk har sagt om mig är det som jag själv har intalat mig själv, tragiskt nog. Men jag har börjat acceptera mitt utseende mer och mer, även om vissa dagar är jobbigare än andra. Det är ju trots allt så här som jag ser ut. 
Den dagen vi får barn så vill jag såklart att de ska tycka om sig själva, precis som de är. Därför försöker jag lära mig att acceptera mig själv för att bli en bättre förebild när den dagen kommer.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0