Vecka 20: Norge

Har faktiskt varit till Norge en gång och det är även för övrigt det enda landet jag varit till om man räknar bort Sverige. Men jag var runt 1 år så minns inte resan, vet inte ens vad vi gjorde där utan mina föräldrar har bara sagt att jag varit dit och sen har det inte varit något mer med det.
Men jag skulle gärna vilja åka dit igen och faktiskt minnas att jag varit där! Så en helg med alkohol är nog uteslutet då ;)
Robert har även pratat länge om att åka dit och fiska, för fiskevatten finns det gott om där. Så det blir nog det någon gång men när det blir vet jag inte än.
Dessutom skulle jag vilja åka hurtigruten med mamma för jag vet hur mycket hon önskar sig det. Men det är inte alls billigt så får väl hoppas att man vinner på bingolotto någon gång inom en snar framtid så att man kan göra det! 
 
Eftersom jag inte har några bilder från våran Norge-resa så bjuder jag på den här musikvideon med Panetoz och deras låt Norge istället.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0