Tack för de här dagarna :)

Då har Birra åkt hem och jag har suttit och pluggat ett tag. Men nu är jag klar och funderar på vad jag nu ska hitta på. Blev som tråkigt när hon for. Så nu är det bara att tagga nästa gång, det blir långt mellan gångerna men kontakten är vi i alla fall bra på att hålla. 
Men lite kort om vad vi har gjort då.

I söndags när hon kom så började vi med att gå en promenad med hundarna, hon har ju också skaffat sig en hund nu en jättefin tik som heter Ulla. Så det blev en längre promenad och sedan släppte vi hundarna lösa så att de kunde leka innan vi gick hemåt igen.
Vi gjorde paj till middag, smulpaj fast utan det söta så att det blev matpaj istället, testa det ni som inte har gjort det. Gott, mättande och enkelt att göra.
Kvällen avslutades med Wii spel och chips.
 
Igår så var vi som sagt i Skellefteå hela dagen. Vi for relativt tidigt igår och hann gå en snabb sväng på stan innan Birra skulle till massören. Efter hennes besök där for vi och åt kycklingrulle innan det blev en sväng på några affärer. Det blev inte så mycket för min del, mest bara saker till hundarna som bajspåsar (om man nu kan räkna det som en sak till hundarna) och hundgodis.
När vi kom hem så blev det ännu mer Wii och vi höll väl på halva natten bara för att vi blev så frustrerade över ett spel och gav oss inte förrän vi vann x)

Idag så vaknade jag av att det lät konstigt i sovrummet. Kollar och ser att Findus står bakom rullgardinen och ger han en utskällning. Hör ljudet igen och skäller på han igen och drar upp en aning för att kolla vad han håller på med. Visar sig att det var Birra som var ute med hunden och råkat bli utelåst och dessutom glömt telefonen inne. Så gick ner för att släppa in henne :)
Efter det kunde jag inte somna om så kollade lite på Youtube, satte mig och skrev lite på en uppgift och gick sedan på affären för att handla till lunchen, paj igen.
Sedan satt vi och spelade lite innan Birra begav sig hemåt.

Ser redan fram emot nästa gång. Vet inte vart det kommer att bli eller vad vi kommer att hitta på med roligt det har vi alltid. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0