Strax över 200 bilder!

Jag älskar att ta kort, men är långt ifrån en proffsfotograf och fotar i princip bara med mobilen. Men gillar inte att korten bara ska vara på telefonen eller datorn och började för några år sedan beställa kort från Fuji. Några gånger per år så får man 50 gratis bilder och man kan även få 100st via erbjudanden som man får hem.
Så nu har jag beställt 50 bilder till mig, 50 bilder till Robert och 100 bilder hem till Daniel och allt jag betalar är frakten x 3 + kostnaderna för de bilder som blev extra utöver dessa för det blev några extra utöver dessa 200 som var gratis. Men annars är det inte så dyrt att beställa kort. 0.85kr tror jag det kostar/bild och bilderna blir riktigt bra trots att man fotat med mobilen (beroende på hur bra bilderna var innan då).
 
Så nu sitter jag bara och väntar på mina bilder. Har en hel hög sedan tidigare också. Många har jag satt upp på väggen som ett stort collage bara för att dölja alla trasiga märken på tapeterna som vi inte bytt och inte kommer att byta nu heller då vi måste flytta, men resterande ska väl in i fotoalbum så småningom.

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0