Redigering

Hade tråkigt i fredagskväll så satte mig och lekte med ett redigeringsprogram på telefonen som jag inte har använt mer än 1-2 gånger, trots att jag har haft telefonen i över ett år. Men nu när jag inte hade så mycket att göra så redigerade jag lite bilder för skojs skull. Det jag gjorde är långt ifrån proffsgjort men hade iaf kul när jag höll på att experimentera.
Jag är i alla fall nöjd och det är väl det som är huvudsaken. Här är i alla fall resultaten av mina bilder, de till vänster är originalen och de till höger är de som är redigerade.
Till mitt försvar så är de skarpare på telefonen än på datorn.
 
 
 


 


 
Försökte att lägga upp de med telefonen först men efter att ha gjort om det fyra gånger så gav jag upp och tänkte att det var lika bra att vänta och göra det när jag kom hem istället. Så nu har jag 4 av varje av alla dessa bilder på arkivet här på min blogg ;p
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0