Inget att göra dag

Idag är en sån där dag när jag egentligen har noll måsten, om man bortser från att jag ska skicka in mitt uppdrag vilket bara ska läsas igenom en gång och sedan skickas. 
Tänkte att jag skulle passa på att ta sovmorgon och lyckades somna om tillslut efter att Robert for klockan 07.00. Vaknade sedan 07.30 av att Findus hade "knäppryck" och sprang fram och tillbaka och sedan in i dörren till städskåpet så att den flög upp med en smäll och sedan järnet iväg mot vardagsrummet. 
Efter detta så försökte jag att somna om men då kom de som håller på med balkongdörren och det är inte ett tyst arbete.
Så nu sitter jag här och har inget att göra på 1 ½ timme tills Robert kommer hem på lunchen. Funderar på om jag ska ta en längre promenad med hundarna till älven, men det är jobbigt att gå med båda så långt själv och speciellt när Torgny fortfarande gör utfall när han går med Nova, i alla fall ibland. Igår blev jag imponerad när  vi träffade tre hundar sammanlagt och det enda han gjorde var att gnälla lite, men inga skällningar eller utfall så håller tummarna att det ska få fortsätta så (kanske hade sådan "otur" att alla hundarna var tikar och att det kanske var därför han höll sig i skinnet).

Får helt enkelt ta dagen som den kommer idag. Kan ju passa på att tvätta några maskiner med tvätt om inget annat dyker upp.

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0