Eurovision

Ikväll är det som de flesta säkert redan vet Eurovision och jag kommer att sitta bänkad. Jag brukar inte vara ett stort fan av Melodifestivalen men kan kolla då och då om jag är hemma, sedan tycker jag att finalen kan vara ganska rolig att se. Men det finns ju de som redan veckor innan planerar in hemmakvällar, gör speciella Melodifestivalen-snacks och sitter nerbäddade i tv-sofforna under varje veckofinal, sån är inte jag.
Eurovision däremot, det brukar jag inte vilja missa. Det är ju hundra gånger roligare och mer spännande. Allra roligast är det ju när Sverige har en bra låt också och i år så tycker jag att vi har en grymt bra låt och stor chans att vinna, så ska bli spännande att se hur det går.
Jag har varit och köpt pepsi och popcorn att mumsa på när det sätter igång, lyxigare än så blir det inte men det duger gott och väl för mig.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0