En regnig onsdag

Det regnar ute idag vilket betyder en mysig hemmadag för mig och djuren, om man bortser från hundarnas promenader då. 
Började dagen med att plocka undan lite och tände ljus och startade radion. Så det blev riktig mysstämning här hemma. Sedan har jag suttit och pluggat men är nu så gott som färdig med uppdraget som har inlämningsdag imorgon ska bara fila lite mer på det innan jag skickar in det.
Så nu blir det soffläge på en stund med varm choklad, tända ljus och en bok. Även om jag hade velat gå ut i regnet så kan jag liks inte fara någonstans eftersom jag väntar på några som ska komma och kolla hur det ser ut i vårat badrum då de ska sätta in en tvättmaskin där inne. Jag trodde att huset skulle rivas men nu idag håller de både på att byta balkongdörr på balkongen i trapphuset och sen kolla det om egna tvättmaskiner till oss och grannen.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0