En liten kvällstur

Igår så for vi till Västansjö och fiskade. Eller, som vanligt så fiskade inte jag utan det fick Robert och Johan sköta medan jag satt och  läste vid elden. Johan fick en fin öring och Robert fick klara sig utan fisk.
Vädret hade gärna fått vara lite bättre och kände mig inte alls pigg när vi var där. Somnade ju en stund innan vi åkte men hade sovit dåligt hela natten, frusit och svettats om vartannat men hade ingen feber så vet inte vad det berodde på. Mår fortfarande lite konstigt så väntar bara på att en förkylning ska bryta ut snart.
 
Min bok börjar bli lite tilltuffsad efter fisketurerna. 
Snapple! Mitt nya beroende!
 
Fick träffa lilla Wilma som vi lämnade 1 april till Roger och Mariette. Hon blir ju bara sötare och sötare!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0