Sifo undersökning och presentkort

För länge sedan så fick jag hem en enkät från Sifo. Det var flera A4 sidor som handlade om allt från vilken bil som fanns i hushållet till vilka tidningar man läste. Jag, som tycker att det är lite kul att fylla i undersökningar, började genast kryssa i men blev less efter några sidor då det tog lite tid.
Till en början så skulle man få en premieobligation värd 100kr om man skickade in enkäten men eftersom jag inte hann skicka in i tid, då jag inte blev klar i tid, så fick jag sedan hem ett brev. Denna gången kunde jag välja mellan presentkort, lotter eller andra saker till ett värde av 100kr, denna gången var det mer intressant så jag fortsatte med enkäten men hann ändå inte skicka in den i tid. Fick sedan ytterligare ett brev med samma innehåll men denna gången fick man välja  något för 200kr. 
 
Så nu sitter jag här med ett superpresentkort på 200kr som jag inte riktigt har bestämt mig än på vilken affär de ska spenderas på. För er som inte vet så är ett superpresentkort ett presentkort där man får en summa och sedan får man själv välja vilket/vilka presentkort som man vill ha för den summan. Ganska smart present om man inte vet vad man ska köpa till någon.
Man kan ju även dela upp summan på flera presentkort men jag känner att 200kr är bättre att ha på samma ställe. Funderar på H&M eller Lagerhaus men finns även andra affärer som lockar. Överväger just nu vilken som är mest nytta för mig...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0