Läsa, läsa, läsa!

Är helt uppe i läsningen just nu. Förutom uppgifterna som jag ska göra och det jag ska läsa i läroboken så måste jag snabbt läsa ut boken jag läser (Har strax över 100 sidor kvar nu så det går framåt i alla fall) eftersom jag inte vill påbörja en ny innan jag läst ut den då jag läst över halva redan,
Så fort jag har läst ut den här blir det att läsa en av de böckerna som jag lånade på biblioteket tidigare i veckan. Den som jag tycker låter mest spännande är en ungdomsbok men funderar på att läsa den i alla fall och har jag tid över sedan börjar jag läsa den andra.
Så det är vad jag gör nu. Läser, läser och läser lite till samtidigt som jag försöker att göra allt annat som ska göras i ett hem...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0