Kreativiteten flödar!

Får ju faktiskt tillbaka på skatten i år och tänkte då att jag skulle köpa några tavlor till sovrummet (Frankrikeinspirerade såklart!) men för två stycken skulle jag få betala nästan 600kr och då ingick inte ramar. Och eftersom de bara var 20x30cm hade jag nästan velat ha tre stycken vilket blev nästan 900kr + tre ramar då för ca 100kr/styck. Ca 1200kr för tre stycken då vilket är ganska mycket pengar som man istället kan lägga på annat.

Så istället för att lägga ut dessa pengar bestämde jag mig för att göra egna tavlor till sovrummet. Letade upp lite texter på Google som jag ritade av och detta blev resultatet utan ramar. Har hittat ramar som jag ska köpa sedan.
Så istället för ett ett pris på 1200kr kommer jag att landa på 140kr ;)

 
Ber om ursäkt för den suddiga bilden
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0