Vecka 16: En person som står mig nära

Det kanske inte är så svårt att lista ut att en person som står mig nära, om inte närmast av dem alla, är Robert!
I 8 år har vi hängt ihop och varit med om allt från glädje till sorg. 
Det finns få människor som känner mig lika bra som Robert. Har nyss blivit medveten om att han känner mig mer än vad jag trott. För ibland så känns det som att han inte lyssnar, och det kanske han inte gör heller, men han lyckas nästan alltid komma ihåg de viktigaste delarna. Så jag blir alltid lika chockad när han kommer hem med saker som jag älskar utan att jag bett om det eller att han kommer ihåg något viktigt jag sagt och med hundra procent intalat mig själv att han inte hört.
 
Men det är inte bara han som står mig nära utan jag står såklart även honom nära. Jag vet saker om honom som jag tror att få vet. Jag vet exakt hur hans kroppsspråk ändras innan hans humör ens hinner göra det. Jag vet även redan innan han gör något vad han ska göra, de flesta gångerna i alla fall.
 
Vi känner varandra utan och innan, även om jag måste få "skryta" om att jag fortfarande känner Robert bättre än vad han känner mig men det är bara för att jag är så bra på att läsa av personerna runt omkring mig och mitt minne för små detaljer, detaljer som andra kanske inte lägger märke till.
 
Jag hoppas att vi ska kunna stå vid varandras sida för resten av våra liv och fortsätta kunna dela allt. Oavsett om det är lyckligt, ledsamt, roligt, tråkigt eller ja vad som helst så hoppas jag att vi aldrig ska kunna känna att vi inte kan prata med varandra om det.
Jag vet att det kanske är lite kliché att skriva detta men jag kommer nog alltid att älska Robert oavsett vad som kommer emellan oss, för det jag känner för honom kan ju omöjligt bara försvinna! ♥
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0