Vecka 15: Sömn

Jag har en väldigt varierad sömn med perioder då jag, enligt mig själv, sover dåligt. Men man ska väl inte klaga så länge det finns personer som endast sover ett par timmar per natt och ändå tycks funka hela dagen.
Men nu de senaste nätterna, sedan vi kom hem från stugan, så har jag sovit riktigt bra. Har fortfarande vaknat på nätterna i vanlig ordning men störs inte lika mycket av det. Så har kunnat känna mig pigg och utvilad när jag klivit upp vilket känts toppen.
Något annat som jag är glad över är att jag nu inte drömmer lika mycket mardrömmar längre. Förut så kunde det vara flera gånger i veckan som jag vaknade av att jag drömde mardrömmar. Nu är det väl max två gånger i månaden. Ännu en sak som känns otroligt skönt att slippa!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0