Vecka 13: En bild på en person vars liv jag följer på internet

En vecka sen men det får duga ändå ;)
 
Vecka 13 handlade det om att lägga ut en bild på en person vars liv jag följer på internet men det  tänker jag inte göra. Istället hade jag tänkt dela med mig av lite klipp från Youtube.
 
 
 
Allt började med att jag såg den här videon på youtube en natt då jag inte kunde sova. Sedan kollade jag även på en massa andra klipp med Matthias och började sedan att prenumerera på hans Youtubekanal. Sedan började jag även kolla på hans frus, Amanda Faye, Youtubekanal och följer även henne + deras gemensamma kanal nu. 
Tycker att de gör så bra och roliga videos som man inte kan bli annat än glad utav. 
Så dessa är två personer vars liv jag följer på internet. 
  

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0