Umeå

Igår gick jag ner till Roberts jobb på eftermiddagen för att åka med honom och en arbetskamrat in till stan. De skulle på hälsokontroll genom jobbet och jag passade på att gå på stan under tiden. Hade egentligen inte något speciellt jag skulle köpa utan skulle mest bara kolla lite kläder inför sommaren som jag kollat upp på olika hemsidor, vad som finns på affärerna o.s.v.
Hittade ändå tre tröjor på rea på Gina Tricot och Bon/Jour tröjan kommer att bli min absoluta favorit. Superskön och sitter bra. :)
Men var inte så kul att gå på stan som det brukar. De håller på göra om överallt så många affärer var byggarbetsplats, men det blir nog bra när det är klart.
När jag var klar gick jag och mötte upp Robert och sedan hämtade vi upp hans arbetskamrat innan vi for hemåt.
 
T-shirt 29kr
Moln som liknade snöklädda berg
en till T-shirt 29kr
Dricka: Simspons dricka med strawberry cream smak, inte smakat ännu. Pepsi Twist med citron, smakade som pepsi med friskare smak och 7UP med körsbär. Smakade som Coca-cola med körsbär men såklart utan cola smak
Bon/Jour tröjan som jag älskar! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0