Stan igår

Igår följde jag med mamma och Magnus in till stan för att handla lite schampo, balsam, kattsand, bajspåsar etc hem. 
Fick ju bli glad igår eftersom CSN fick in mina papper från skolan i onsdags så fick pengarna, som jag har väntat på i några månader, idag. Men eftersom brorsan skulle in igår så fick jag låna pengar av mamma så länge.
Så vi började med att fara på MM-Mycket mer för pengarna där jag handlade det mesta i städ- och hygienväg och så klart curruketchupen som jag såg sist när jag var där med pappa. Förut så fanns curryketchup att köpa på ICA men sedan tog de bort det av någon anledning. Jag var helt besatt av den och det finns inget godare till friterad kyckling! Så var bara tvungen att köpa en och testa för att se om det var samma smak och det var det! 
Men nog om det.
Efter MM for vi på Rusta eftersom mamma skulle köpa två nya mattor och hon hade turen att få de två sista av det mönster som hon var ute efter.
Efter Rusta blev det Coop Forum och Willys. Passade på att handla lite mat hem men ville inte handla för mycket eftersom jag inte hade gått igenom kyl/frys och skafferi. Annars blir det ju lätt att man handlar en massa onödigt som man inte behöver.
Sedan blev det ännu en sväng till Rusta eftersom mammas väninna också ville ha en matta. Men efter det var det färdighandlat och vi kunde fara hem och börja packa upp våra grejer.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0