Redan torsdag

Denna vecka bara rusar iväg och det är knappt så att man hinner med. 
Igår så var vi in till sjukhuset eftersom Robert hade tid för en undersökning och eftersom jag var lite ikapp med studierna då jag satt och pluggade i tisdags kväll så följde jag med som sällskap. Vi var lite tidiga när vi kom dit så vi fick vänta en stund, när det sedan var hans tur så var han borta ca 30 minuter, kom tillbaka och fick återigen sitta och vänta i väntrummet eftersom hans läkare var försenad efter en operation. Så ännu längre väntetid och sedan fick han vara där inne ett bra tar när det blev hans tur.
Blev sedan en snabb sväng till Biltema och Jula för att inhandla lite saker till Roberts senaste projekt som han nog kommer att hålla på med i helgen, men mer om det då.
 
Så dagen igår försvann snabbt och nu är det redan torsdag. Min dag började 08.15 med att kolla telefonen och ligga och dra mig i sängen tills för en timma sedan. Sen dess har jag letat fram Roberts gamla CV och gjort ett nytt åt honom som stämmer in med tiden, det gamla hade inte ens rätt adress och vi har bott här i 4 år nu i slutet på denna månad.
Passade även på att förnya mitt egna CV eftersom det inte uppdaterats på två år och det är mycket som hänt sedan dess. Så det är visst inte bara veckan som rusar iväg. De senaste åren har även de försvunnit i en hast.
 
Nu ska jag fortsätta dagen med att göra i ordning lunch. Inte så ansträngande eftersom jag bara ska värma lite saker i ugnen och i mikron 
 
Efter lunchen, och om Robert godkänt sitt nya CV, så ska jag sätta mig ner och plugga i några timmar. Den här veckan ligger jag riktigt bra till och betyget A på förra veckans uppdrag som jag fick igår gör det ännu mer peppande. Önskar att jag kunde läsa den här kursen under en mycket längre tid för det är så roligt och man lär sig så otroligt mycket! Så om ni någon gång ska läsa upp era gymnasiebetyg och inte vet vad ni ska läsa och har fria tyglar så föreslår jag kursen Skrivande. Mycket varierande uppgifter och man får verkligen träna sin skrift, vilket många i vårat avlånga land skulle behöva.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0