Mardrömmar hela natten

Inatt har jag drömt mardrömmar hela natten, även igår natt var det mardrömmar fast då bara nån mardröm.
Vaknade 05.20 och ville inte sova mer, då hade jag drömt 4 mardrömmar och tänkte att nä nu får det räcka! Somnade i alla fall om sen 06.35 för var verkligen jättetrött men tjurade och höll mig vaken. Sedan jag somnade om blev det inga mer mardrömmar och vaknde för 15-20 minuter sedan, känner mig inte så utvilad som jag önskar att jag vore men fick i alla fall sova en stund till utan dessa hemska drömmar.
 
Så nu blir det väl att försöka ta sig in i duschen och spola av sig och förhoppningsvis vakna till så att man kan sätta igång och plugga en stund innan Robert kommer hem och äter lunch med mig.
Sedan blir det väl att plugga ett par timmar till och sedan städa lite och efter det får man se vad kvällen har att erbjuda. Är ju trots allt valborg så något annat än sitta hemma och plugga måste man väl ändå hitta på, i alla fall i ett par timmar.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0