1 april

Japp idag är det första april och än har jag inte blivit lurad. Men något som gärna hade fått varit ett aprilskämt hade varit dagens hemska mensvärk! Gör ont oavsett om jag ligger, sitter, står eller går och håller tummarna för att det bara är idag som det kommer att göra så här ont för annars kommer det att bli en jobbig påsk.
Förutom mensvärk idag så är det även Roberts första dag på jobbet efter 6 månaders sjukskrivning och jag hoppas att det går bra och att han inte överanstränger handen första dagen då han har tappat mycket styrka i den.
Men han är duktig på det han gör så det ska nog inte vara några större bekymmer, får se om han ringer när han har fika halv 9 så får jag se hur det går.
 
Nu blir det att kravla sig tillbaka till sängen med en tallrik fil och flingor och försöka ligga under de varma täckena ett tag och se om denna värk och illamåendet jag har ger med sig.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0