Vad ska man göra åt denna röra?

Vet inte alls vart man ska börja eller sluta med den så kallade röran som vi har hemma i lägenheten. Tänkte att jag kunde ju vara duktig och göra litegrand nu när jag liks är hemma. Men märks att jag inte är hundra procent pigg trots att febern nu tycks att flytt sin kos. Min plan var att plocka undan lite saker från hallen och vardagsrummet och kanske dammsuga. 
Nu har jag startat en maskin med tvätt och vikt ihop det som rymdes i en halv liten ikeapåse och plockat undan ytterst få saker så att det knappt märks och är redan helt slut...
 
Men sedan så är det inte bara det som syns som skulle fått göras något åt här hemma. ALLA skåp som vi har i hela lägenheten skulle fått varit rensade och ordnade så att man hittar något när man letar och inte bara måste ducka för allt som ramlar ut ur alla överproppade skåp för att sedan skynda sig att stänga det igen! Vet även att i och med att jag nämner ALLA skåp så ingår även min garderob och gruvar mig redan för att göra mig av med sådant som jag anser att jag säkert kommer kunna ha igen "någon gång i framtiden", vilket jag sagt i tre år nu...
 
Nu när jag har tid så har jag ingen ork och när jag väl har ork så har jag ingen tid...får ta ett stort ryck på onsdag istället då jag är ledig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0