Typiskt...

Igår så hade jag en lätt huvudvärk hela dagen, tänkte inte så mycket på det utan jobbade på som vanligt. Sedan på kvällen, ca 45 min innan det var dags för mig att fara hem, så kändes det som att hela skallen skulle explodera, kunde inte ens ha diademet på mig eftersom det fick det att göra ondare i huvudet.
Sedan när Robert kom och hämtade mig efter att jag slutat så var det bara att skynda sig hem och ta alvedon, hann knappt få ner den förrän jag kräktes.
 
Huvudvärken och illamåendet släppte efter några timmar så att jag kunde sova men då vaknar jag istället imorse med feber ;/
Så nu sitter jag här med värk i hela kroppen och en feber som går upp och ner hela tiden. Känns inte alls skoj :(
 
Ringde även och sjukanmälde mig imorse och sedan ringde de upp mig igen eftersom de undrade hur jag mådde och om jag kanske gjorde smartast i att vara hemma hela veckan då de inte kunde få tag på någon som hoppade in istället för mig om jag skulle vara sjuk även fredag då vakansförmedligen är stängd p.g.a klämdag. Så är sjukskriven hela veckan. Kommer kännas enormt surt om jag nu skulle vakna på fredagmorgon och vara pigg som en lärka men inte kan fara och jobba men å andra sidan så ska jag nu ta tillfället i akt och vila ut mig till 100% den här gången och inte köra på som vanligt så fort febern har lagt sig.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0