Ta en liten paus från pluggandet

Har nästan sedan jag gick upp suttit och läst om Hinduismen, mer intressant än vad jag hade räknat med att det skulle vara.
Men nu tar jag en liten paus och går till mamma och hälsar på en stund, var några dagar sedan jag var där sist. Sedan så ska jag lämna Torgny där också i några veckor eftersom Nova börjat löpa nu och då får han vara hos mamma. Än så länge är det ingen fara men Nova börjar bli ganska irriterad på att han ska vara och tvätta henne och jag blir irriterad på att han ska gå runt och dreggla där hon har legat eller suttit. 
Kommer verkligen kännas tomt utan honom hemma och mamma kommer känna som att hon bor på ett hunddagis med tre hundar hemma hos henne.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0