Ledig dag i solskenet!

Idag är jag ledig och har nog aldrig uppskattat ledigheten lika mycket som jag gör just nu då jag börjat jobba. Dessutom så är det strålande sol idag! 
Ska snart ut på en promenad med Nova.Funderar i alla fall på om vi ska ner till strandpromenaden och gå (jag och Nova) och sedan gå till mamma när vi gått den klart eftersom man kommer upp vid henne.

Men innan jag kan gå någonstans så ska jag invänta att Robert hör av sig och se om han kommer hem och äter idag eller inte. Sedan så måste jag även tvätta en maskin med tvätt och starta en till innan jag går ut så att jag har fått lite gjort i alla fall. Tvättning och städning hamnar väldigt mycket i skymundan då man jobbar har jag märkt.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0