Jobb till 10 augusti

Då har man jobb fr.o.m fredag och enda tills den 10e augusti. Känns lite surt att missa hela sommaren och allt som har med stugan att göra men man får försöka att vara där så mycket som möjligt medan man är ledig istället och om Robert har körkort så blir det ännu bättre. 
Har i alla fall fått gå in på en annan persons rad så har ett klart schema, däremot så vet jag bara hur de två närmaste veckorna kommer att se ut eftersom jag inte har kollat tider för längre fram än så men det är ingen brådska med det.
 
Nu gäller det bara att lära känna alla boende och all personal lite bättre. Sedan så måste jag lära mig att kommunicera lite bättre med dem.
Känns i alla fall bra att ha ett jobb och få lite inkomst under några månader och till hösten så blir det nog en resa någonstans med Robert, dock ej utomlands men till Stockholm kanske.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0