Inskolning dag 1

Idag är det första dagen på inskolningen på hjorten i Vännäsby. Börjar klockan 12.00 så det är ju ett tag kvar tills dess. 
Har faktiskt haft praktik där en gång men det var några år sedan och sedan dess har de hunnit stänga och öppna upp på nytt så mycket kan ha hänt under den tiden.
Minns dock att praktiken inte gick så bra och att jag fick byta praktikplats eftersom min handledare hade ångrat sig och inte längre ville ha någon praktikant eftersom hon tyckte att det var så jobbigt att hon behövde förklara allt. Men tänk er själva när man bara gått utbildningen i ett fåtal veckor och så ska man börja göra allt det praktiska som man bara pratat om tidigare, var inte så lätt.
 
Men nu kommer det säkert att gå bättre, kommer dock vara lite ringrostig idag eftersom det är snart två år sedan som jag höll på med något inom det här yrket. Men går nog fort att komma in i det igen skulle jag tro.
Så 12.00-20.30 blir dagens pass och sedan har jag ett pass imorgon och ett på onsdag.
 
Nu blir det i alla fall en dusch, göra sig i ordning, fixa matlåda och sedan gå ut med Nova och efter det invänta tåget. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0