Idag och imorgon

Idag så kände jag att jag var otroligt less på att ligga hemma helt ensam (då Robert är i stugan), så tog med mig Findus och gick hem till mamma så att han kunde leka med syrrans katt så att han kanske är lite lugnare inatt och inte bråkar med Mellis hela tiden så att jag får sova i lugn och ro (dock blev det inte mycket till lek). Kändes som att jag lika gärna kunde sitta där och göra ingenting och i alla fall ha sällskap istället för att sitta här och göra ingenting ensam.
Så det är vad jag har gjort idag, dessutom blev det pizza  till middag, eller de andra åt pizza och jag åt sallad bara för att det är det enda som faktiskt är gott att äta då man är sjuk.
 
Imorgon så åker jag troligtvis till stugan och kommer ligga där och ta det lugnt. Vill ha frisk luft. Men samtidigt så är jag inte helt säker på hur jag ska göra ännu, under andra omständigheter och med andra människor i närheten så hade det varit lättare att bestämma sig. Men ändå så lockar stugan mer än att bara sitta hemma och stirra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0