Dubbelgrattis!

Idag får jag säga grattis till två stycken, Robert och Findus.

Till min underbara, älskade sambo så får jag säga grattis eftersom han tog igen körkortet igår! Äntligen så klarade han teoriprovet och det är han väl värd som han har kämpat. 5 gånger fick han göra provet innan han klarade det men nu har han körkortet och det kommer att underlätta så otroligt mycket för oss*
Så grattis igen älskling! ♥
 
 
Sedan så får jag säga grattis till lilla söta missen våran som blir ett år idag. Kan inte fatta att vi inte ens har haft honom i ett år ens då det känns som att vi har haft honom lika länge som jag har haft Mellis. Kanske för att han syns och hörs precis hela tiden!
Grattis Findus ♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0