Det här med att vara sjuk...

Ingen feber idag då tempen bara ligger på 36.6 men känns jättevarm fortfarande :/ 
Hur som så trodde jag helt fel igår att det bara skulle bli lite feber och att det sedan skulle vara bra då jag imorse vaknar upp med värk i hela kroppen igen och en näsa och hals som båda känns igentäppta. Så ska snart masa mig iväg på ICA för att handla nässpray, har dragit ut på det hela dagen men nu börjar det bli en aning jobbigt med andningen.
 
Dessutom så åker Robert till stugan idag så får vara helt ensam. Visst hade jag kunnat följa med och ligga där i sängen och lata mig hela dagarna, inte så stor skillnad på att vara där eller hemma och göra samma sak. Men då hans pappa ska med så vet jag att det kommer bli en hel del cigarettrökning inomhus (för han inte för mig, usch!) så andningen kommer inte må bra av det. Dessutom så kommer det inte vara så lugnt som det brukar vara så sömnen kommer bli otillräcklig och just nu har jag bestämt mig för att sova ut denna sjuka så att jag är hundra procent återställd på måndag!
 
Men sedan så ska Nova också med vilket på ett sätt är positivt eftersom hon får vara ute och bada, springa, leka och åka båt hela dagarna och så slipper jag vara ute och promenera då jag inte känner mig pigg. Men negativt för att jag inte får ha någon av hundarna hemma hos mig då Torgny fortfarande är hos mamma. Kan ju hämta honom iofs men då återkommer vi till det här med promenaderna ;/ Får nöja mig med katterna tills på söndag.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0