Våran första familjebild

Sist jag var hos mamma satte jag mig för att pyssla lite med den fotobok jag fick kupong på redan innan Casper föddes. Har kollat och den är giltig än och handlar då om hans första år. Bra jobbat av mig att bli klar med den nu när hans andra födelsedag är på ingång 🙈
Bad i alla fall pappa att skicka över lite av sina bilder och fick då den första bilden som togs på oss tre, samma dag som vi kom hem från BB.
Har redigerat den lite och gjort den till svart/vit men har kvar originalbilden också. Problemet var bara att originalet var lite mörk och sedan gillar jag inte hur trött jag såg ut (kanske inte så konstigt då vi natten innan hade en olycklig pojke som grät i 6 timmar i streck samt att jag mindre än 24 timmar innan fått min fjärde påse blod efter förlusten vid förlossningen!)
 
Här är bilden i alla fall!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0