En lugn stund i stormen

Stormar på rätt så bra utomhus just nu och är glad att jag får vara inne. Har precis diskat och sedan druckit ett glas oboy med grädde, har suktat efter det nu i ett par dagar så kände för att unna mig själv det.
Hade gått ner och fått diskningen klar tidigare om det inte vore för att Casper var så tjurig på att somna. Han tog en ganska lång tupplur tidigare ikväll så beror nog på det. Så det lilla jag har hunnit gjort nu får räcka för idag. Tänkte gå ner i tvättstugan också men det får vara.
Nu ska jag bara ladda telefonen en stund innan jag går och lägger mig tillsammans med mina killar.♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0