22. Mysiga stunder

 
Tända ljus
Jag har alltid varit en person som älskar levande ljus och det är därför det är så mysigt att vara i stugan där man på kvällarna är beroende av att ha ljusen tända  för att kunna se något, om man inte har elverket i gång då vill säga.
 
Film & Tv
Jag är en person som i perioder tittar mycket på tv och så har det alltid varit, en av anledningarna till att jag kan så många av replikerna till lejonkungen utantill...
Skulle inte förvåna mig om Casper blir likadan.
Men att ha filmkväll tillsammans med personer som man gillar och så nått gott att äta är något av det bästa jag vet.
 
Bio
Ja bio är väl kanske lite som det jag skrev ovan. Men däremot så har jag och Robert bara varit på bio en gång tillsammans och tror att jag bara varit på bio 3 gånger de senaste 10åren.
Än har vi presentkort på SF men däremot så har vi nu 14 mil till närmsta SF-biograf till skillnad från de 3 mil vi hade då vi fick dem :/
 
Äta ute
När vi bodde i Vännäs brukade vi ibland unna oss att fara och äta någonstans i stan. Blev ofta på ställen med buffé.
Nu blir det sällan vi äter ute, blir knappt pizza längre då ingen av pizzeriorna i Åsele är speciellt bra. Pizza blir det men om det är gott är en helt annan sak.
 
Grilla
Ja jag gillar kanske inte att äta grillat alla dagar i veckan men att sitta vid en eld och prata strunt med de personer som betyder mest är ändå mysigt
 
Göra ingenting
Kan det verkligen vara mysigt att göra ingenting? Ja det är enligt mig det bästa. Att bara ligga i stugan och lyssna på regnet är lika mysigt som att ligga hemma i sängen och kramas med Robert och Casper. 
Att bara vara utan att behöva tänka på en massa måsten.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0