När livet kommer emellan

Ser nu att mitt senaste inlägg inte alls blev bra skrivet, massa fel hit och dit men är väl sådant man får ta då man i ren och skär besvikelse sätter sig ner och skriver något klockan 01.00.
Känner mig fortfarande besviken över min prestation och det gjorde inte saken bättre av att jag idag fick ett mejl som bekräftade att de inte kommer att öppna mitt prov, för att det skickades in sent. Det visste jag ju redan men kändes ändå jobbigt att höra. Speciellt när jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig.
 
Men det var inte det här jag skulle skriva om utan om den där lista med inlägg om dag för dag som jag en gång tidigare har gjort och nu planerade att göra en gång till för att se hur mycket svaren har ändrats sedan dess. 
Tanken var att börja 1 december och ha det som en längre julkalender som sträckte sig över hela månaden men så blev det såklart inte eftersom jag inte har börjat än och att idag sätta mig och skriva ner 13 inlägg för att komma ikapp kändes inte ultimat. 
Så får hålla på det till 1 januari istället.
Nu är det ju så att det inte är någon som kräver att jag ska skriva dessa inlägg, det är ju bara en rolig sak för mig själv, för så många som läser har jag faktiskt inte. Det är lite mer att har jag sagt att jag ska göra en sak så ska jag göra det också, även om det drar ut på tiden!
 
Men de senaste dagarna har bara rusat förbi i rask takt och jag har knappt gjort något. Var på ett möte förra veckan där han frågade hur senaste veckan varit och om jag gjort något speciellt. Kände att jag inte fått någonting gjort men tiden har på något sätt ändå bara rusat förbi mig! Samma sak med den här veckan. Känns som att det var fredag igår och inte att det kommer att vara det om mindre än 48 timmar igen! Blev inte alls stressad av den tanken!
 
Så kort och gott så blev det inget av mina planerade inlägg på grund av att livet kom emellan, vad jag nu har gjort. Det jag däremot ska försöka hålla är att fota Casper lite imorgon kväll då jag ska låna pappas kamera en stund. Håll tummarna att jag nu kommer få till minst en söt julbild på hoom framför julgranen. Förra årets bild blev så otroligt söt. Men det är också lättare att fotografera en bebis på 3-4 månader än en liten kille på 15, snart 16, månader ♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0