Tillsammans är vi starka!

Alla känner nog till det hemska som hände i Stockholm igår och jag är så glad att mina släktingar och vänner som bor där nere är säkra och inte var i närheten då det hände. 
Igår kändes allt bara hemskt, jag är en person som inte klarar sådana här saker så bra och därför kollar/läser jag sällan nyheter nuförtiden. Förut klarade jag av det mycket bättre men det var innan jag blev deprimerad och började lida av ångest.
Men nyheter som den här är svår att undkomma.
 
Tillsammans är vi starka och bara tillsammans kan vi klara av att stå emot denna ondska!
Däremot så tycker jag att alla ska komma ihåg att inte sprida en massa falska nyheter eller bilder bara för att de råkar dyka upp på facebook. Du vet aldrig vem du hänger ut eller vem du kanske skadar med dessa. För även om du kanske bara är en person så kan en endaste delning från dig snabbt få spridning på internet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0