Wish

Har länge varit nyfiken på att beställa lite saker från wish och har läst mycket om hur det fungerar så förra månaden testade jag att beställa 2 stycken bodies till Casper. 
Båda fick leveransdatum den 31a oktober men fick en förra veckan och den andra idag.
De verkar vara i storlekarna jag beställde och är hela och fina med tanke på att jag inte gav många kronor för varje. Men var noga med att läsa både om kvaliteten och storlekarna innan jag beställde. 
Är i alla fall jättenöjd och kommer nog beställa några fler smågrejer därifrån.
Det dåliga var att man måste betala frakt på varje enskild grej, mest troligt för att de kommer från olika företag. Men frågan är ju om man beställer 2 eller fler av samma vara, som mamma tillexempel som är sugen på att köpa överdrag till sina stolar och behöver 6 stycken, om man då också måste betala mer än en frakt? Är det någon som vet får ni jättegärna kommentera nedanför.
Detta är i alla fall det jag beställde till Casper
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0