Växer så det knakar

Har svårt att förstå att Casper blir två månader nästa vecka. Känns som att det var igår som vi kom hem från BB samtidigt som det känns som att han alltid varit en del av vårat liv.
Nu har han även börjat gå upp i vikt så behöver inte fara på BVC varje vecka nu utan det räcker med varannan, även om jag får gå dit varje om jag vill. Så  tanken var egentligen att gå dit igår, skulle prata lite med dem om det där frågepappret man ska fylla i om sin psykiska hälsa samt att jag var lite nyfiken på hur mycket Casper växt och hur mycket han gått upp den senaste veckan, men det blev inget. Var extremt trött igår trots att jag sovit bra och kom även på att Robert hade kvar barnvagnen i bilen och var inte sugen på att bära honom dit, trots att det inte är jättelångt.
Så kan inte svara exakt hur lång han är och hur mycket han väger i skrivande stund men vid förra veckans besök (4/10) var han 58.7cm lång och vägde 4850gram. Tydligen är han lite längre än genomsnittet så skulle vara kul att veta vem han fått det ifrån då varken jag eller Robert är speciellt långa. (Men mycket kan ju ändras under årens lopp).
 
Har tänkt på en sak också. När man är liten så vill man inget hellre än att bli stor för att sedan önska att man kan bli liten igen och totalt ovetande om hur grym världen kan vara..
Det är nästan samma sak nu. Vill så gärna att Casper ska bli större och lära sig gå och prata på samma sätt som jag vill att han ska vara liten för alltid. Älskar att ha honom i min famn och bara sitta och titta på honom då han ligger och jollrar och ler. 
Har hela tiden trott att jag aldrig skulle kunna känna en sådan enorm kärlek till någon annan som jag känner för Robert men sedan kom Casper med i bilden och motbevisade mig.
Han är verkligen något alldeles extra och jag älskar honom så otroligt mycket, vilket han får höra varje dag ♥

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0