Fortfarande inga kläder

Har fortfarande inget att ha på mig på dopet. Robert har det lätt han som bara behöver dra på sig sin nya kostym och skojrta medan en själv egentlgen bara har en klänning som passar och den är svart och det var den jag hade på begravningen för ett par veckor sedan.
Äger dessutom ingen finare blus, eller tröja heller.
 
Var även och kollade på klädaffären här men hittade inget inom min prisklass. Det billigaste jag hittade var en blus för 299kr men då tror jag inte att det kommer vara något som jag kommer använda så mycket mer än en gång och dessutom vet  jag inte heller om det var min absoluta favorit. Känns som onödigt att köpa det då.
Sedan så var jag även in till mamma igår då vi var i Vännäs och testade lite av hennes kläder. Hittade en turkos, stickad klänning som kan funka, men som hade varit snyggare med ett midjebälte till och det har varken jag eller hon liggandes hemma.
 
En tredje och sista plan är att kolla på H&M en sista gång fredagen innan dopet, beroende på om Robert ska tvärköra in eller inte. Men det jobbiga är att de har så många butiker utspridda över hela Umeå och alla med olika utbud, hade ett h-vete då jag skulle köpa gravidkläder att ha på bröllopet i somras. Och det andra problemet är att man inte tycks kunna se online vad som finns tillgängligt i varje butik, som man kan göra med de flesta andra butiker. 
Får kolla någon annan affär om inte annat men är på H&M som jag har hittat en del olika som jag är intresserad av.
Så har mejlat och frågat om det går att kolla upp på något sätt.
Visst hade jag kunnat beställa online men vill gärna testa innan och det är inte ens säkert det hinner komma fram i tid, dessutom ska man ha råd att hämta ut det och eftersom jag vill testa en del olika plagg och stilar så kostar det en del och hämta ut.
 
GAH! Blir lite småtokig och hade jag varit gäst hade jag brytt mig mindre men nu ska jag stå där framme och bli fotad så vill gärna vara fin.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0