Lat dag idag

Inte för att jag kan påstå att jag gör extremt mycket på dagarna just nu, sover oftast så oroligt på nätterna att energin ändå inte finns där. Men idag är det en riktigt lat dag. 
Vaknade rätt sent, för att vara jag på senaste tiden, och det enda som jag har gjort är att vika ihop och sortera sockar och ta en dusch.
Nu ska jag göra måste nummer 2 av 3 för dagen vilket är att ta tag i disken, som kommer ta högst 10 minuter, innan jag gör dagens sista måste vilket är att gå ner i tvättstugan och starta en maskin med tvätt.
Det känns rätt så skönt med såna här dagar ibland och hoppas att resten av eftermiddagen/kvällen blir lika stressfri som dagen varit hittills.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0