För du har tagit studenten!!

I tisdags blev det en sväng till Vännäs över dagen för att vara med när Daniel tog studenten. Ångrar nästan att jag åkte hem redan samma dag men antar att det inte hade varit så roligt för han och hans kompisar att dras med en gravid person. 
Är i alla fall otroligt stolt över min lillebror som jag vet har haft det kämpigt de senaste månaderna med att hinna allt trots att läraren inte velat vara närvarande. Dessutom gick han ut med betyg med poäng som var högre än de sagt att han skulle få.
 
Så även om jag inte stannade kvar så hann vi med en fika efter vi kom tillbaka från skolan och sedan mat på Pims, trots att Daniel skulle grilla med sina kompisar sedan på kvällen. 
Jag hade även bakat muffins i min nya muffinsapparat som jag fick av Magnus i julklapp. Måste säga att det inte alls blev så tokigt med tanke på att det bara var andra gången jag använde den men första gången med egengjord smet (första gången var med nån färdig smet mamma köpt till mig).
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0