Blogg-, tv- och dataspelsdag

Idag är det riktigt regn och ruskväder men jag deppar inte för det utan passar på att lata mig, inte för att jag gör så mycket annars heller då jag inte riktigt har ork till att göra så mycket just nu.
Var egentligen tänkt att jag skulle följa med Robert och fiska i Vilhelmina men en kompis till oss följde med honom så då passade jag på att stanna hemma istället. Men verkar dock gå bra för dem och sist jag pratade med han så hade de fått 12 regnbågar.
 
Själv har jag i princip bara tagit mig från sängen till soffan, eller har ju varit duktig och städat lite + bäddat sängen också så alldeles lat är jag inte.
Nu vet jag inte om jag ska göra lunch, vet att jag behöver äta men inte så kul när man inte är sugen på något, eller om jag ska skriva alla dessa blogginlägg som jag velat skriva ett bra tag nu. Har ju gått en del helger som jag vill skriva om och som jag har påbörjat men aldrig gjort klart.
Men är även sugen på att kolla på tv eller film, samt spela dataspel. Ja denna beslutsångest kan vara jobbig ibland och nu vet jag nästan hur Robert känner sig när han velar fram och tillbaka om vart han ska fiska eller om han ska fiska eller inte.
Jäkla i-landsproblem, jag vet, men så kan det vara ibland.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0