Vädret här är inte att lita på!

Som jag trodde så kom det regn även igår även om vädret var lovade där i några timmar med strålande sol och blå himmel. Men räckte sedan med lite lite blåst och så kom ett par gråa moln och efter det en störtskur! Tyckte det regnade mycket förra helgen när det kom en sån här skur men tror nästan det regnade mer här.
Sedan hördes det även lite åskmuller också men såg då aldrig någon blixt. Har varit lite blixtar i år ändå, vilket jag bara tackar för som avskyr åska.
 
Så återstår att se vad det blir för väder idag. Vi hade ju blivit lovade två fina soldagar tisdag och onsdag och sedan mer ostadigt regn nu i helgen. Men har kommit fram till att om de säger att det ska bli sol så kommer det komma regn och säger de att det ska komma lite regn så kommer det komma extremt mycket regn!
Är i alla fall mulet och grått idag och funderar på om jag ska gå på marknaden, själv, eller om jag ska med grabbarna och åka båt och titta på skotertävlingen på vatten. Börjar det regna så kommer jag bli blöt vilket som så det spelar ju egentligen ingen roll vad jag gör.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0