Vad ska jag göra med alla foton?

Vilken dag som helst nu så borde mina foton komma som jag har beställt för som jag nämnde så har de en riktigt snabb leveranstid, om nu ingen redan varit här och snott dem då det är någon som varit och öppnat våran post och hade det varit pappa så tycker jag att han borde burit in det också och inte bara lämnat det i brevlådan. Fast kan ju vara han ändå men känns inte som att han bara skulle lämna det där.
Men nu var det inte det jag skulle skriva om.
 
Så har beställt 100 bilder nu och 4 förstoringar och sedan innan har jag ett väldigt stort antal med bilder. Hundarna har redan nu fått varsitt album som redan är fulla men har många många fler bilder på dem.
Sedan har jag bilder från fiske, stugan, bilder på katterna och från fester vi haft och ställen vi varit på. Vissa av stugbilderna kommer nog att hamna i det påbörjade albumet i stugan men vad ska jag göra med resten? För jag skulle vilja göra något annat roligt än att bara sätta in dem i fotoalbum.
 
Har försökt leta ltie inspiration på internet men hittar ingenting utan kommer bara till sidor där man kan skapa collage över internet eller där man kan beställa bilder och det har jag ju redan gjort. 
Jag tycker att det borde komma upp en massa resultat på tips men inte ett enda eller så är det bara jag som har fel sökord då jag ska leta, men har trots allt sökt både på engelska och svenska.
Kanske får ta och kolla på Youtube istället.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0