Sista marknadsdagen

Nu ska jag snart bege mig ut för att gå på marknadens sista dag för det här året. Sjukt att man kommer dra barnvagn genom folkmassan nästa år.
Var osäker igår på om jag skulle gå alls idag men syrran ville jag skulle kolla efter en tröja som de ska ha till ett 70-års firande så är bara att gå ut och leta och förhoppningsvis så hittar jag något som passar in på henne önskemål om hur den ska se ut.
Så ska väl möta upp pappa så får han hjälpa mig att kolla runt, alltid lättare då man är två då man letar efter något.
Men om jag köper något mer till mig själv vet jag inte, ska ju in till Umeå senare i veckan för att leta klänning till Roberts mosters bröllop så vore ju bra om jag hade pengar kvar tills dess.
 
Men innan jag kan gå så ska jag vänta på att regnet lugnar ner sig en aning, att gå på marknaden och vara dyngsur är inte optimalt!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0