Noll energi idag

Idag tänkte jag att jag skulle få en massa saker gjort här hemma eftersom jag ska bort i helgen och inte har tid då.
Men den planen sabbades av en dålig nattsömn. Somnade faktiskt tidigt, mycket tidigare än vad jag brukar och sov faktiskt riktigt bra, tills dess att jag vaknade ca 2 timmar senare med världens magknip.
Tänkte genast att jag måste ha ätit något olämpligt och att nu kommer magen vara i obalans men inget hände förutom denna smärta som även sträckte sig till ryggen. Så började istället inbillia mig att jag skulle behöva föda för tidigt. Men tänkte sedan att det även kunde vara bebis som ändrade läge eftersom han rörde sig enormt mycket under hela den här tiden.
 
Så idag känner jag mig mest som en zombie, är fortfarande öm i kroppen och har verkligen ingen ork och därför är det också svårt att hitta motivation till de saker som jag hade tänkt göra idag. Även till att göra det allra viktigaste som kanske inte ens skulle ta en timma för mig i vanliga fall. (Märkte igår att jag är lite långsammare än vanligt nu då det tog över en timma att lägga in lite tvätt och rebädda våran säng och gästsängen).
 
Men får väl försöka göra lite i taget och hoppas att energin kanske stiger medan jag håller på. Är dagar som denna som man önskat att man gillat kaffe och kanske hade kunnat få i sig lite koffein och bli piggare för stunden, men den dagen då jag dricker kaffe kommer nog aldrig att komma.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0