När alla vänner har gått hem

När alla vännerna gått hem
och festen är slut för länge sen
och man ligger ensam i sin säng
När alla vännerna gått hem

Så otroligt tomt och tyst det blev då alla for tidigare idag. Det har varit folk här sedan i torsdags och det har varit så kul att träffa alla som man inte träffar lika ofta längre sen vi flyttade. 
Jag kanske inte varit med ut så mycket på kvällarna, mest för att Robert är så otroligt överbeskyddande mot mig just nu så det är sjukt, men har ändå hunnit spendera lite tid med alla.
 
Men nu sitter jag här själv, katterna är fortfarande hos pappa, hundarna har sovit princip hela eftermiddagen och kvällen och Robert stack iväg med sin lillebror till Vilhelmina för att sova i tält och fiska tills imorgon kväll.
Känner mig otroligt trött, har gått extremt mycket på marknaden i år samt blivit förkyld på kuppen, men ändå så skulle jag inte kunna somna om jag lade mig nu då jag trots detta känner mig otroligt rastlös. 
Tror nästan det blev lite för tyst här hemma...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0