Gammelfaster!

Då har jag precis blivit gammelfaster då mitt ena syskonbarn fick en dotter nu på morgonen. Känner mig nästan lite gammal då jag även kan titulera mig gammelfaster och inte bara faster vid 24-års ålder. Men antar att mamma borde känna sig ännu äldre nu då hon är gammelfarmor.
Fast å andra sidan, Daniel var ju farbror redan när han låg i mammas mage, vi är lite speciella på det viset i våran släkt :p
 
Hur som helst så är jag otroligt glad för J som väntat bra länge på att få träffa sin lilla dotter som nu äntligen är här. Hon var beräknad ganska precis en månad innan mig och fick nu idag 15 dagar tidigare. 
Så får se om jag får tidigare, men just nu känns det bara som att jag kommer gå över tiden. Han ligger fortfarande med huvudet uppåt (vilket egentligen inte är allt för ovanligt kanske) och tydligen är det roligt att trycka det under mina revben. Ska bli en lättnad den dagen han vänder på sig så att man kan andas lite lättare när han rör sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0